دانلود فیلم خالق The Creator 2023

دانلود فیلم خالق The Creator 2023

، ،
PG-13
133 دقیقه
دوبله فارسی
کارگردان:

داستان فیلم

در پس زمینه جنگ بین انسان ها و ربات های دارای هوش مصنوعی، یک سرباز سابق اسلحه مخفی را پیدا می کند، روباتی به شکل یک کودک خردسال.

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

سوالات متداول

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

دانلود The Creator 2023

فیلم “خالق” (The Creator) یک فیلم اکشن، ماجراجویی، درام علمی-تخیلی و هیجان انگیز محصول ۲۰۲۳ آمریکا است که توسط گرت ادواردز کارگردانی شده است. داستان این فیلم در یک جهان پس از آخرالزمان رقم می‌خورد که در آن نبردهای بین نژاد بشر و نیروهای هوش مصنوعی ادامه دارد. در این محیط، یک مامور سابق نیروهای ویژه به نام جاشوا (با بازی جان دیوید واشینگتن) استخدام می‌شود تا خالق را شکار و به قتل برساند. خالق یک سلاح مرموزی است که قدرت پایان دادن به نبردهای بین مردم، نیروهای هوش مصنوعی و حتی خود انسان‌ها را دارد؛ اما همزمان می‌تواند بسیار خطرناک و ویرانگر نیز باشد. داستان فیلم به مخاطبان موضوعات گوناگونی ازجمله جنگ، هوش مصنوعی و آینده‌ی بشریت را ارائه می‌دهد.

این فیلم به نحوی نشان می‌دهد که هوش مصنوعی می‌تواند هم به نفع و هم به ضرر انسان‌ها باشد و همچنین به این موضوع می‌پردازد که چگونه جنگ می‌تواند منجر به نابودی بشریت شود. این موضوعات باعث می‌شود که “خالق” به یک فیلم با عمق و معنا تبدیل شود، فیلمی که از چارچوب یک اکشن ساده فراتر رفته و به مخاطبان نگاهی عمیق‌تر به مسائل اجتماعی و فلسفی ارائه دهد.

شما می‌توانید برای دانلود فیلم خالق The Creator 2023 از رسانه فیلم لود اقدام کنید و این این فیلم را کیفیت های مختلف دانلود کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Gareth Edwards, Chris Weitz

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟