دانلود فیلم کمدی آخرین پرونده آقای مانک Mr. Monk’s Last Case: A Monk Movie 2023

دانلود فیلم کمدی آخرین پرونده آقای مانک Mr. Monk’s Last Case: A Monk Movie 2023

،
TV-PG
97 دقیقه
دارای زیرنویس فارسی
کارگردان:

داستان فیلم

این فیلم مانک، کارآگاهی باهوش مبتلا به اختلال وسواس فکری-اجباری را دنبال می‌کند. او برمی گردد تا آخرین پرونده مربوط به دختر خوانده اش مولی را که روزنامه نگاری است که برای عروسی او آماده می کند، حل کند.

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
زیرنویس زیرنویس زیرنویس زیرنویس
زیرنویس چسبیده

سوالات متداول

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

فیلم Mr. Monk’s Last Case: A Monk Movie 2023

فیلم سینمایی “آخرین پرونده آقای مانک”، که در سال 2023 در آمریکا تولید شده است، به کارگردانی رندی زیسک و نویسندگی داستان و فیلمنامه اندی برکمن ساخته شده است. این اثر سینمایی هشتاد و هشتمین تجربه کارگردانی زیسک محسوب می‌شود و با سرمایه‌گذاری و تولید توسط سه استدیو فیلمسازی به نام‌های Andy Breckman Productions، Mandeville Television، و ABC Signature در تاریخ 8 دسامبر 2023 از طریق سرویس ویدئویی پیکاک به نمایش درآمده است. در این فیلم ستاره‌هایی چون تونی شالهوب، ترایلور هاوارد، جیسون گری استنفورد، ملورا هاردین و هکتور الیزاندو نقش‌های اصلی را ایفا کرده‌اند.

داستان این اثر سینمایی حول محور یک کاراگاه بسیار باهوش، زیرک و حرفه‌ای می‌چرخد که با وسواس مبتلا به آن، پس از مدتی از فعالیت در زمینه پرونده‌ها دوری کرده و تصمیم می‌گیرد یک پرونده جدید را به عنوان کاراگاه پذیرفته و در آن مشارکت کند. این پرونده درباره دختر ناتنی یک روزنامه‌نگار است و…

شما می‌توانید برای دیدن فیلم آخرین پرونده آقای مانک Mr. Monk’s Last Case: A Monk Movie 2023 از رسانه فیلم لود اقدام کنید ، و این فیلم را با کیفیت های مختلف دانلود کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

  • جوایز: 2 نامزدی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Andy Breckman

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟