انیمیشن پاندای کونگ فوکار ۴ Kung Fu Panda 4 2024

انیمیشن پاندای کونگ فوکار ۴ Kung Fu Panda 4 2024

، ،
PG
94 دقیقه
،
دوبله فارسی
کارگردان: -

داستان فیلم

پس از اینکه پو انتخاب شد تا رهبر معنوی دره صلح شود، او باید یک جنگجوی اژدها را بیابد و آموزش دهد، در حالی که یک جادوگر شرور قصد دارد همه شرورهای اصلی را که پو آنها را مغلوب کرده است، دوباره احضار کند و دوباره به روح تبدیل شود...

درباره فیلم

انیمیشن پاندای کونگ فوکار ۴ Kung Fu Panda 4 محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن ، اکشن می‌باشد و به کارگردانی Mike Mitchell در سال 2024 ساخته شده است. در انیمیشن پاندای کونگ فوکار ۴ بازیگرانی چون Awkwafina، Jack Black، Viola Davis، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

سوالات متداول

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

داستان انیمیشن

در انیمیشن پاندای کونگ فوکار ۴ : پو در حال آماده شدن برای تبدیل شدن به رهبر معنوی دره صلح خود است، اما همچنین به کسی نیاز دارد که جای او را به عنوان جنگجوی اژدها بگیرد. به این ترتیب، او یک کونگ فو کار جدید را برای آن نقطه آموزش می دهد و با شروری به نام آفتاب پرست روبرو می شود که شرورانی از گذشته را تداعی می کند.
درباره انیمیشن

انیمیشن پاندای کونگ فوکار ۴ Kung Fu Panda 4 محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن ، اکشن می‌باشد و به کارگردانی Mike Mitchell در سال 2024 ساخته شده است. در انیمیشن پاندای کونگ فوکار ۴ بازیگرانی چون Awkwafina، Jack Black، Viola Davis، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

  • زبان: ماندارین، چینی، انگلیسی
  • نویسنده: Jonathan Aibel, Glenn Berger, Darren Lemke

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟