دانلود فیلم تاریخی – درام Oppenheimer

دانلود فیلم تاریخی – درام Oppenheimer

، ،
R
180 دقیقه
،
دوبله فارسی
کارگردان:

داستان فیلم

داستان دانشمند آمریکایی، جی رابرت اوپنهایمر، و نقش او در ساخت بمب اتمی.

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

سوالات متداول

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

تماشای فیلم Oppenheimer 2023

فیلم سینمایی “اوپنهایمر” یک محصول سینمایی از کشور آمریکا است که در سال 2023 توسط کریستوفر نولان کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلم‌نامه آن را بر عهده داشته است. این فیلم، هفدهمین تجربه کارگردانی کریستوفر نولان است و او نیز به عنوان یکی از برجسته‌ترین کارگردانان قرن بیست و یکم شناخته می‌شود. پس از دو دهه فعالیت در کمپانی برادران وارنر، نولان به دلیل اختلاف با این کمپانی، فیلم سینمایی جدید خود را تحت لیبل یونیورسال پیکچرز تولید کرده است. این فیلم به زندگی جی. رابرت اوپنهایمر، فیزیکدان نظری آمریکایی که به عنوان “پدر بمب اتمی” نیز شناخته می‌شود، می‌پردازد.

فیلم “اوپنهایمر” در سال 2023 تولید و تاژانویهٔ 2022 به پایان رسید. این فیلم با فرمت 65 میلی‌متری و به صورت IMAX تصویربرداری شد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این فیلم، عدم استفاده از جلوه‌های ویژه است که نشان از سبک متمایز کارگردانی نولان دارد. “اوپنهایمر” در تاریخ 21 ژانویه 2023 در سینماهای سراسر دنیا به نمایش درآمد. این فیلم با بودجه 100 میلیون دلاری توانست در ابتدای اکران خود به فروش 200 میلیون دلاری برسد و در روزهای اولیه اکران، به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 2023 تبدیل شود.

در این فیلم، بازیگرانی همچون کیلین مورفی، امیلی بلانت، مت دیمون، رابرت داونی جونیور، فلورنس پیو، رامی ملک، بنی سفدی، جاش هارتنت، و دین دی‌هان نقش ایفا کرده‌اند. “اوپنهایمر” پس از دریافت نقدها و امتیازات مثبت از منتقدین و تماشاگران، با امتیاز 8.8 از مجموع 150 هزار رای، وارد جدول 250 فیلم برتر دنیا شده است.

  • جوایز: 2 برد و 1 نامزدی
  • زبان: انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی
  • نویسنده: Christopher Nolan, Kai Bird, Martin Sherwin

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟