دانلود مستند هیگیتا: مسیر عقرب Higuita: The Way of the Scorpion 2023

دانلود مستند هیگیتا: مسیر عقرب Higuita: The Way of the Scorpion 2023

،
N/A
90 دقیقه
دوبله فارسی
کارگردان:

داستان فیلم

این تیم از آغاز فروتن تا اسطوره فوتبال، ظهور رنه هیگویتا کلمبیایی را دنبال می‌کند، از دوران حرفه‌ای نمادین او گرفته تا جنجال‌های شخصی‌اش که به هویت «عقرب» تبدیل می‌شود.

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
قیمت:‌ 2,000 تومان قیمت:‌ 2,200 تومان قیمت:‌ 3,000 تومان قیمت:‌ 3,000 تومان قیمت:‌ 3,500 تومان
دوبله فارسی

سوالات متداول

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

دانلود Higuita: The Way of the Scorpion 2023

فیلم مستند ورزشی “هیگیتا: مسیر عقرب”، تولید سال 2023 از کشور کلمبیا به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه لوئیس اِرا می‌باشد. این اثر دهمین تجربه کارگردانی اوست، که به طور تخصصی در ژانر مستند فعالیت دارد و تا کنون بیش از 15 فیلم و سریال مستند را تولید کرده است. اکثر اثار او در ژانر ورزشی بوده و جدیدترین ساخته‌اش با عنوان “هیگیتا: مسیر عقرب” نیز در این ژانر است. این مستند، که در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۲۳ از طریق سرویس ویدیویی نتفلیکس منتشر شده است، به زندگی و دوران حرفه‌ای رنه هیگیتا، دروازه‌بان پیشین کشور کلمبیا می‌پردازد و نحوه تبدیل شدن او به یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین دروازه‌بان‌ها در تاریخ فوتبال را به تصویر می‌کشد. این مستند با زیرنویس فارسی از طریق وبسایت هکس دانلود قابل مشاهده و دریافت است.

شما می‌توانید برای دانلود مستند هیگیتا: مسیر عقرب Higuita: The Way of the Scorpion 2023 از رسانه فیلم لود اقدام کنید و این فیلم را با کیفیت های مختلف دانلود و تماشا کنید.

  • زبان: اسپانیایی
  • نویسنده: Luis Ara

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟