فیلم مادام وب Madame Web 2024

فیلم مادام وب Madame Web 2024 سانسور شده

، ،
PG-13
116 دقیقه
، ،
دوبله فارسی
کارگردان:

داستان فیلم

کاساندرا وب یک امدادگر کلان شهر نیویورک است که شروع به نشان دادن نشانه هایی از روشن بینی می کند. او که مجبور است افشاگری‌های مربوط به گذشته‌اش را به چالش بکشد، باید از سه زن جوان در برابر دشمنی مرگبار که می‌خواهد آن‌ها را به خطر بیندازد، محافظت کند...

درباره فیلم

فیلم مادام وب Madame Web محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، علمی تخیلی می‌باشد و به کارگردانی S.J. Clarkson در سال 2024 ساخته شده است. در فیلم مادام وب بازیگرانی چون Dakota Johnson، Isabela Merced، Sydney Sweeney، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

سوالات متداول

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

داستان فیلم

در فیلم مادام وب : امدادگر کاساندرا وب که مجبور به مقابله با افشاگری‌های گذشته‌اش می‌شود، با سه زن جوان که مقصدشان آینده‌ای قدرتمند است، رابطه برقرار می‌کند… اگر همگی بتوانند از یک حال مرگبار جان سالم به در ببرند.
درباره فیلم

فیلم مادام وب Madame Web محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، علمی تخیلی می‌باشد و به کارگردانی S.J. Clarkson در سال 2024 ساخته شده است. در فیلم مادام وب بازیگرانی چون Dakota Johnson، Isabela Merced، Sydney Sweeney، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Matt Sazama, Burk Sharpless, Claire Parker

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟